2015-04-23

"Min fancy stil"

På föreläsningen skulle vi klä oss i något som representerar vår stil. Marika är ju Queen of omlottklänningar. I det plagget känner jag mig för damig. Jag är mer ungdomlig.
Den lilla svarta är alltid rätt oavsett om det är i kjol eller klänningsformat. Jag är en leggingstjej för att det är bekvämt. Bekvämt är mitt ledord. Jag väljer gärna peplumtoppar för att det ger en illusion om att jag har höfter. Och gärna kläder eller accessoarer i leopard! Matchat med rött läppstift! Marika erkände att hon skulle känna sig som "Kåta Gun" om hon klädde sig i min outfit. Hehe... jag ÄR Kåta Gun!?! ;-)


Jag hade också med mig flera klänningar som jag lät dem i publiken som ville att prova.  Det här är ett av mina bästa "fancy fynd". Och den klänningen kommer från Marikas garderob. Jag ratade först den när jag såg den hängandes på galgen på Burleskloppisen för att det var fel storlek. Men som vi vet så så ska man inte stirra sig blind på storlekslappar! Den är från Collectif, heter Dolores och jag har en stl 20 (48). Irl har jag storlek 52. Jag har en likadan med gula blommor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar