2013-01-05

Tappa balansen?

snyggt foto: fröken pralin

Kollade igenom lite gamla blogginlägg om förra nyår. Jag hade skrivit att ledordet för 2012 var "Balans". Men alltså, det här var ju året jag TAPPADE balansen!

Be careful what you wish for. Tydlighet för önskningar säger jag bara!!!

Och tydligen var det min BLODTRYCKSMEDICIN (atacand) som gav mig yrseln from hell. Fy fan säger jag bara! Detta kom jag på genom att vara min egen doktor och köra uteslutningsmetoden och sluta med den. Jag visste inte att man kunde få så svåra biverkningar av medicin. Min mamma och mormor hade varnat mig men jag kände inget när jag åt den förut. Men nu var det som att gå på kuddar, att det snurrade även fast jag låg ner och det liksom blixtrade i bakhuvudet. Läskigt!


Men skönt att börja 2013 med BÅDA FÖTTERNA på jorden! Årets ledord har jag inte kommit på än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar