2012-01-18

Äppelglas mot Wagamamamiddag!

Woho! Så var det dags att betala för glasen som mlemlan köpte åt mig i Köpenhamn. Glas med äppelmotiv mot en middag på vårt gemensamma favvoställe Wagamama (det var alltså inte jag som tvingade dit henne ;-)
Som synes nöjda OCH LIKA!!!
 
Pralinen frågade mig om jag inte var nervös när jag skulle träffa bloggbekantingar irl. Men, nä. I Emelies fall VISSTE jag ju att hon var en god människa! Kändes som vi hängt jämnt! Så jag tvivlar inte på att det blir fler gånger!
Vem är vem???

3 kommentarer:

  1. haha! mamma ringde idag och jag berättade om min helg. sa att jag hade varit ute o ätit med dig o fick svaret "var det hon på bilden? ni är ju jättelika, men benan var på fel sida!" ;D

    SvaraRadera
  2. HAHAHA, sant! Nästa gång matchar vi bättre!!!

    SvaraRadera
  3. bunnieklänningarna o svart kofta? ;)

    SvaraRadera