2012-01-18

Fancy tips!

Jag brunchade med delar av Tutteklubben i söndags och då fotade jag detta inne på toaletten på Gildas på söder. Väldigt fint sätt att sätta upp fina meddelanden! Guldram, sammet och så poesi... eller nåt ;-)
 
Vi tuttar hade en diskussion om facebook och vad man tycker om att de "äger" bilder osv. Och hur blivande arbetsgivare, försäkringskassor osv kan gå in och kolla där. Och hur vissa av dem inte vill/kommer lägga upp foton på sina barn. Jag är ju väldigt "oprivat" och det kommer jag troligtvis fortsätta med. Både på facebook och här i bloggen. Men jag tror och hoppas att jag respekterar att inte lägga ut bild eller info på dem jag vet inte vill vara med eller vill att deras familjemedlemmar ska synas. Om inte hojta till!!! Jag försöker ju omskriva folk med alias och inte riktiga namnen. Vi enades iaf om att den som anställer mig framöver kommer anställa mig just för att jag är som jag är. Fingers crossed...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar