2012-01-14

Drömtydning?!?!

Jag drömde att jag gick tog examen i skolan och blev utsedd till "den trevligaste eleven" (jag var inte ens med i tävlingen om att vara den smartaste). Jag skulle få 9000 kr som prispeng. Fast lärarna låtsades "glömma" att de skulle ge mig dem så jag fick ta mig in på deras efterfest och tigga om dem. De skramlade ihop enkronor för de nästan festat upp sedlarna. Wtf betyder den drömmen????

Gissningar som ramlade in...

"
Att vara trevlig innebär ibland att man inte får sedlarna, men man har ju ändå fortfarande titeln :) Eller nått... :)"
"Pengar = energi. Antingen dräller du själv bort den på onödiga projekt som inte ger dig något, eller så låter du andra ta din energi och måste själv tigga för att få något tillbaka. Se över vem/vad du subventionerar på din egen bekostnad."
" Tror minsann att du drömmer om ditt fynd, spargrisen."
" Skönt att läsa någon annans drömmar och inte känna sig så ensam, haha!"  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar