2011-01-18

Boob Envy

Ibland lönar det sig att inte kunna somna. Zappade mellan kanalerna och på min nya favvo TV400 (byter snart namn till TV11) var det en intressant dokumentär. I ”Boob Envy” undersökte TV-personligheten Thalia Zucci kvinnors största osäkerhet vad gäller bröst. Hennes är att hon har konstant erigerade nipples.
Thalia tillsammans med tre missnöjda kvinnor får prova på burlesk i slutet av dokumentären. De får en lektion i att leka med sina leksaker. Att "dress them up and present them beautifully". Och tjejerna skriker i kör ”We love our boobs”. Jag kan helt klart förstå deras känsla och kommer ihåg hur det kändes själv (läs mitt gamla inlägg här).
Tyvärr har jag inte hittat något klipp på den underbart peppande tasselscenen men så här uttalar Thalia sig om det efteråt 2.58 in i klippet;
PS: Vad gäller mina boobies så har jag blivit nöjdare med åren tack vare lovord från killar ;-) Jag tror inte de ser att de är olika stora. De ser bara... BRÖST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar