2011-01-18

Retroella - there is a new vintagefrisör i stan

Jag är ju min egen frisör. Men om jag skulle klippa mig hos ett proffs skulle jag gärna prova ”Retroella” på Hornsgatan 100. Imorgon håller vintagefrisören Sarah Wing premiärkalas på Big Jeff’s i källaren på Bröderna Olsson. Don’t miss! (Tyvärr kommer jag göra det som ska gå och skratta åt David Batra istället!)

Välkommen till Retroella. Retroella ger dig en känsla av kvalité och en förnimmelse om svunna tider. Hos mig kan du få en retro/vintage klippning med tillhörande styling och tips och trix för att själv kunna snurra till/kamma till håret hemma. Få håret fixat för en speciell dag med tid för kaffe och veckotidning under den värmande torkhuven. Jag gör också foto/mode/reklam styling för den genuina vintage känslan. Hos Retroella hittar du också accessoarer och tillbehör/produkter till ditt hår.

1 kommentar:

  1. Tack för tips, det måste sälen pröva nästa gång hon är i STHLM.
    Sälslaskare utan dess like.

    SvaraRadera