2008-12-02

Burlesklektion 5

Ojojoj. Vilka saker jag utsätter mig för detta år.
Igår kväll var jag HÖG. Liknar känslan vid att vara kär. Pirrig. Glad. Nervös. Uppspelt. Speedad. Och detta på grund av ”tassels”. Sk tofsar man sätter på brösten och snurrar med… eller försöker snurra med i alla fall ;-) En helt sjuk upplevelse att man står där halvnaken i ett rum med 10 främmande tjejer och lär sig snurra på tofsar. Att man VÅGAR! Att JAG vågar! I come a long, long way! Jag blev så biten att jag ska införskaffa mig ett par egna så jag kan öva hemma. Beroendeframkallande! Fast kanske mer ett partytrick för slutna sällskap ;-) Nästa vecka är sista gången. Då ska vi göra oss extra snygga a la burlesk style. Dessutom ska vi visa upp rutinen en och en…
Kram Miss Tassel

2 kommentarer:

  1. Åh, du verkar ju hur tuff och bra som helst. Är man inte lite rädd är man inte modig ju. Och du är SKITMODIG!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack så mycket Jo :-D
    Jag hade ingen aning om HUR modig jag kunde vara!
    Hur hittade du min blogg? Nyfiken...

    SvaraRadera