2010-11-16

Loppisturné - lördagen

På fredagen var det upp i god tid för att börja dagen med "Öppen Hand".
Vi hade en tävling att hitta den fulaste figuren och här är några kandidater.
Figuren till höger utom tävlan och är nåt av det finaste jag vet!
Ett av mina fynd. En Babuscha i set om tre. 15 riksdaler.
Sen blev det lunchfika på klassiska Princess. Allt för äkta retrostyle!
Jag gillar den här bilden som ser ut att va från ett annat årtionde.

Jag gillar också att hålla låda. Tur Lars skrattar åt mina (många) skämt!
Sen började duon secondhandrace medan Bagarn och Prinsessan badade.
Det mest fancy vi kunde hitta i en av butikerna ;-)
Men masken i maskeraduthyrningen hade jag gärna velat ha!
Sen lördagsgodishopping på "Godisbron"
Och vilken bro sen!
Hade lite svårt att hantera mig, men godiset räckte till måndagen ;-)
Sen tillbaka till gården och så klart ett besök hos "Fröken Pralin".
Hemmamys vann slaget mot utekväll på krogen!
Samtidigt i ett hem del 1 - Hemmalagad pizza

Samtidigt i ett hem del 2 - sova i fåtöljen


Samtidigt i ett hem del 3 - pysseldags

Efter maten blev vi danssugna allihopa!
Prinsessan stod gör mesta showandet, men även Bagarn hade ett å annat moves...

Och även jag ;-)
Dancing queens?

Kvällen avslutades med syjunta och "Så mycket bättre" och "Baksmällan".

MYS DELUXE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar