2009-12-16

Means so much!!!

Det är häftigt när man får inlägg från folk man inte känner. Typ "fanmails" ;-)
Någon som tillexempel har suttit i ett tråkigt väntrum och hittat en tidning med en artikel om mig. Som tycker det är fantastiskt att jag hittat mig själv och känner mig nöjd med mig själv och min kropp. För att hon själv är på kämpa-för-att-acceptera-sig-själv-stadiet! Wow!
För några år sen hade jag aldrig kunnat föreställa mig detta liv. För ett år sedan hade jag aldrig kunnat föreställa mig mitt nya HÄFTIGA liv.

Men om JAG kan så kan DU!

Tack Muchalita för du tog dig tid att skriva - made my day!!!

PS: Har du missat artikeln kan du läsa den här

3 kommentarer:

  1. Tack för att du tror på mig :)

    Vad härligt att jag kunde göra din dag!
    Fortsätt så här... Jag kommer följa din blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Coooolt!

    Människor som tar sig tid för sånt här gillar jag!! / Jempa

    SvaraRadera