2009-11-18

Hångla mer!

"Att göra det vi Vet är rätt istället för det vi Tror att vi borde"
En vindlande färd av igenkänning, aha-upplevelser, gapskratt och livets allvar. Temat är att ge sig hän. Att hångla istället för att småpussas. Att leva sig svettig helt enkelt. Jag kommer att prata i nästan tre timmar och du kommer att vara fascinerad av hur fort det gick.
Det var tredje gången jag såg denna fantastiska föreställning med Klas Hallberg! Jag tog med mig en kompis jag inte träffat på länge och fick både skratt och skvaller. Jag fick inte hångel, men mentalt blev jag upptryckt mot en vägg och helt knäsvag ;-)
Det var gratisbiljetter och från den charmiga killen i biljettluckan fick jag också ett sms "Du var ju sötare i verkligheten"... Men det är en helt annan historia. En historia jag hoppas leder till hångel irl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar