2009-11-21

Kittens onstage

Knicker Kittens fantastiska konferencier Madame Magduschka!

Fantastiskt taggad publik. Jag kan både skrika och fotografera samtidigt.

Inga "perhaps, perhaps, perhaps", Duches Dubois är världes bästa danslärarinna!

Hon började med att köra sitt "Talangfulla" nummer känt från TV4.

Next on stage Pepper Potemkin! Om jag var kille skulle jag bli lite rädd. Rädd OCH vilja ragga!
Det finns ingen som har så bra performance face som henne!

Och nog ingen som har så snygga spiror som Magduschka!

Även om Duchess ligger bra till hon med ;-)

Lite annorlunda publik än på Judys/Högkvarteret. Jättetjusig lokal.
Men jag föredrar nog den gamla bastun.


Oh what a face. Love, love, love this pic!!!

Duchess kan konsten att snurra sig ur kläder tjusigare än nån annan!

Dixie Belle är en av mina första burleska förebilder. Att det fick mig att inse hur jävla snyggt det är med en kurvig tjej burlesk artist!

Hon har dessutom världens busigaste miner. Man blir glad när man ser henne på scen!

I det här numret gör hon en jättesnygg grej med fjäderboas. Nån gång ska jag prova på nåt liknande...

Can you make som noise....

Duchess provade ett nytt nummer och det var kul att se!

Man blir båda inspirerad och får prestationsångest över alla glamourösa kläder.

Strike a pose! Innan det är dags för Pepper och hennes rosa fjädrar!

Min kamera gör inte numret rättvisa :-(

Så jävla snyggt!

Nu har jag tröttnat på mina höga klackar. Nu är det dags att gå hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar