2009-10-02

Heroes

Är beroende av Heroes på kvällarna. Känns som ett perfekt sätt att varva ner. Men det är ren djävulskap att de flyttat tiden till 22.40 till 23.00. För den "tidiga" tiden var ju ändå för sen.
Men det har fått mig att fundera på vilka som är mina hjältar? Mormor är världens coolaste kvinna. Och ingen är snällare än farmor.
Det var en tävling på en
blogg för ett tag sen där man kunde vinna massa fantastiskt underbara rosetter genom att skriva vem som var ens största kvinnliga förebild. Nu glömde jag att tävla men det slog mig att ingen av de tävlande nämnde sig själva. Och när jag tänker efter så är nog min största hjälte... jag själv!
Jag kan inte fatta denna resan jag har gjort. Vilka förändringar. Från en rodnande osäker självhatare till en självsäker och stilsäker ung kvinna. Fy fan va jag är bra!!!! Jag är född till stordåd. I can feel it. Kanske ska göra verkligehet av alla desssa planer jag har...

1 kommentar:

  1. Give me a call and I will hook you up... /NE

    SvaraRadera