2009-10-02

Förändringens tid

Jag känner att jag förändrats. Jag är showgirl 1.5 nu. Eller kanske till och med 2.0?

Jag pratade med Teacher på msn i veckan. Han hörde av sig och erkände att han inte kan låta bli att gå in på bloggen ibland för att kolla in hur snygg jag är (!).
Jag försökte skämta bort det med att jag inte vet vad som hände med att det nog är nåt med håret och att jag vågar mer som gör mig snyggare och snyggare.
"Inte bara håret. Nåt med hela dig. Du ser fantstiskt bra ut!"
Han har ju fan rätt!!!!
Det är nåt som hänt med mig. Hela mig.
Och det var kul att skriva lite. Inte bara kul att få höra komplimanger. Utan det var en kul jargong. Jag kan verkligen sakna honom ibland. Kanske inte så mycket som "pojkvän" utan mer som "vän". Och en liten del av min förändring kom ju genom att träffa honom och våga ta bort ännu flera lager (som Kerstin skulle ha sagt det).

1 kommentar:

  1. Förstår precis. Fint att en man kan få vara en skalare. Annars ett ganska mobbat verktyg...
    puss

    SvaraRadera