2009-10-02

Fina Thina aka Nostalchic

Och varför inte fortsätta creddandet!!!!
Min favoritblogg alla kategorier. Jag följer inte så många bloggar (jag vill, men jag har inte riktigt tid). Men den här läser jag alltid. Och blir alltid berörd. Eftertänksam. Glad. Förbannad. Avundsjuk. Fina Thina öppnar sitt hjärta på vid gavel och skriver sanningar som man hoppats att man hade gjort själv. Och en fröjd för ögat är hon också. En sann inspirationskälla!!!!

Den här bloggen finns för att jag finns och för att du finns. För att det finns hundratusentals tjejer i världen som faktiskt ser mer eller mindre ut som jag gör, eller som i alla fall inte har en kropp som liknar det rådande idealet som media visar upp. Jag vill slå ett slag för alla osynliga plussizetjejer där ute för visst finns vi. Här bjuds det på outfits, lite shoppingtips och min personliga syn på mode och på hur det faktiskt är att vara en tjockis.
Det här är min stilblogg, mitt sätt att uttrycka mig på och den jag är.
Jag är helt enkelt en Plussizedrottning från Göteborg med svaghet för klänningar, en stark kärlek för secondhandaffärer och personlig stil.
Följa gärna mina tankar vackra drömmar och mitt liv i sin enkelhet.
-Fashion beyond sizes!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar