2009-10-02

Jag önskar att jag kunde rita som Anna ritar


Jag hittade Anna Ilebys blogg tack vare Nostalchic. Som så fint blivit klippdocka tack vare Annas magiska fingrar. Anna är den coola tjejen i glasögon. Jag har varit ett fan av henne ett längre tag men aldrig gett mig till känna. Hon är så himla talangfull!! Hon är en bloggkonstnär och ritar som ingen annan. Dessutom är hon otroligt stilsäker både vad gäller sin egen stil och sitt hem. Jag blir både inspirerad och avundsjuk om jag ska vara ärlig, haha. Jag vill också kunna!





Bilderna är lånade från
Annas nya och Annas gamla blogg.
Kolla gärna in båda för inspiration och ögongodis!

2 kommentarer:

  1. WOW! Jag vill också ha!!! Jag vill också va´!!

    SvaraRadera
  2. Jag tror hon kommer bli stor. Liselotte Watkins stor.

    SvaraRadera