2009-05-15

32

Vad har jag lärt mig av att fylla 32? Jo... det kostar att ligga på topp. Och det tar på krafterna att vara showgirl. Jag sov med papiljotter och det var INTE bekvämt! Men allt för att få hållbara lockar till kvällens företagsgig.

En tjusig håruppsättning för att hålla lockarna på plats på jobbet.

Att ha PMS på sin födelsedag är inte att rekommendera!!!!
Mobilen pep konstant hela dagen och facebookwallen fylldes med hälsningar.
Men jag kände mig väääääääldigt bortglömd när det inte stod blommor på skrivbordet på jobbet, tårta i kylen och inte alla kom och sa "grattis" så fort de kom innanför dörren. Det brukar ju nämligen vara JAG som fixar och påminner alla om sånt. Men... vid lunchtid började folk hajja läget och det blev gemensam lunch på uteserverigen på Koh Phangang.

Vid 3-tiden var det i alla fall dags för STORSLAGET firande. Jag fick världens största fancytastiska blombukett. Grabbarna grus i salong 2 hade på sig finhattarna!

Vackraste blombuketten ever, en tidning med 101 idéer för hemmet, en otroligt tjusig och feminin hammare och en "middags dagbok" så att jag kommer ihåg vad jag bjöd mina gäster på. Purrfect!!!

Älskar den smaskiga halloncheesecaken som är en av två tårtfavoriter på jobbet!

Och The Teacher då... hur firade han mig? Jo genom att glömma bort det och maila om andra saker... och först komma på det när jag lite försynt hintade om det i ett mms. Haha.

1 kommentar: