2009-05-15

Rapport från vårt första företagsgig!

FYRA SHOWGIRLS BLEV FEM...
Och gick under namnet "Knock Out Gals" denna afton.
What a day... What a life... Jag lär nog aldrig glömma hur jag firade min 32:a födelsedag. Att dansa in födelsedagen på ett företagsgig!

Jag och Lady Francescca fick väldigt tjusiga underlägg signerade Mrs Murphy i födelsedagspresent.

Vår stenhårda "drillmaster" Miss Diamond in preparation...
En showgirls liv är såååå glamouröst ;-)

Jolie sätter på de livsviktiga lösfransarna!

Joråsåatt... Och jag satte på mig mina fishnets. På något magiskt sätt kom jag i dessa tights som krympt ihop under viloperioden i showgirlväskan.

Knock Out Gorgeous!!!

Jolie övar på på stegen i en tom lokal...

Jag är tanten av oss. Den förståndiga. Den bekväma. Den minst oglammiga. I alla fall när det gäller mina fötter. Klackarna åkte på precis innan gästerna kom.


Men jag kan strike a pose! ;-)

Det är farligt att leka med elden... Showgirls OCH eldslukare! Redo att knocka gästerna som hade dresscode Moulin Rogue.

Hårdvalutan denna kväll - utdelning av drinkbiljetterna i etrén!

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP
Jag är speedad innan showtime.


Men spelar cool och självsäker... precis som de andra showgirlsen.

Kvällens konfrencier Madame Bijoux underhåller den förväntansfulla publiken...

Först ett gruppnummer till Lady Marmelade... Var det Moulin Rogue tema, så var det!

Det kändes som det gick lite si så där för att vara ärlig. Musiken var lite för låg. Jag låg lite före. Detta vet ju publiken ingenting om. Men jag skulle INTE vilja se det här framträdandet på film, hehe, då lever jag hellre på mitt förra... och börjar planera för nästa!

Ingen "kristallsjuka" här inte! På säkra ben visade hon upp sin rutin igen. Annat var det när hon stukade foten på väg hem. Hur då kan man fråga sig när man klarar av att dansa i höga klackar? Jo genom att trampa snett i tuben... hon blev så upprörd över att vara tvungen att vänta i 30 min!

På väg hem med bussen. Relativt nöjda och glada över att ha överlevt vårt första "gig"!!!!


Sen åkte jag hem och kramades med The Teacher... Jag övervägde en private show... men det blev thé och mackor istället. Det tar på krafterna att kasta av sig kläderna ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar