2009-03-01

Kurviga.com

Du kanske är en av dem som följt Sex and The City och också vill trippa fram på höga klackar och snygga klänningar?

Grattis Alex till öppnandet av egna webbutiken
www.kurviga.com!!! Alexandra är en skön tjej jag lärt känna genom jobbet. Man kan säga att vi fann varandra just tack vare vår gemensamma ”kurvighet”. Hon bestämde sig för att starta webbutik för kurviga som också vill hänga med i modet, klä sig snygggt, framhäva sina former istället för att dölja dem i stora tunikor. För tjejer med bröst, midja och rumpa som inte passar in i dagens ideal. Tjejer som mig alltså.

Det här är sånt jag pratat med mina kurviga väninnor om att man borde starta själva. Därför tror jag så klart att det kommer bli en STOR succé!!!! Jag hoppas i alla fall. Och rädd för att jag kommer att utöka garderoben, hehe. Sen har jag inget emot lite hjärngympa av slaget att komma med synpunkter och förslag om design både på hemsida och kläder. Jag tycker ju själv att jag har såååå braaaa smak ;-) Jag var nog stylist eller personal shopper i mitt tidigare liv. Får se om jag får damma av mina gamla modellkunskaper. Strike a pose?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar