2009-03-01

Fashion beyond sizes

Tack vare facebookgruppen för Kurviga klickade jag mig vidare till en av de bästa bloggar jag någonsin läst. Eller sett. Väldigt välskrivet. Med massa, massa ögongodis. http://beyondsizes.wordpress.com
Nostalchic beskriver sig som en ”Plussizedrottning från Göteborg med svaghet för klänningar, en stark kärlek för secondhandaffärer och personlig stil”. Och vilken fashionista hon är. Sparad bland favoriter direkt! Och jag har en känsla av att jag kommer att sno både modetips och shoppingtips... och har så klart redan förvarnat Nostalchic om detta, hehe.

Fashion beyond sizes – det skriver jag under på!

Och du Nostalchic, jag gästbloggar anyday... jag sprider gärna budskapet om vad burlesken gjort för en kurvig (tjock) tjejs självkänsla!

Och ni andra, spana in Nostalchics blogg NUUUUUUU!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar