2009-02-06

Fåfäng Fancy!

Sanningen är att jag är alldeles för fåfäng för att vilja vara "sailor/navy girl" i mitt första egna nummer. Ska jag VÅGA genomföra det här. Då måste jag känna mig SUPERDUPERULTRAFANCYFIN. Och det gör jag nog genom en mera glamourös styling (hallelujah, här kommer min korsett till användning... och svarta underklädeskjolen jag hittade i en kartong i källaren!). Och jag tror mig ha lärt känna burlesken så mycket nu att the navy look och dess personligheten passar bättre till en annan låt. Men vad vet jag... mer än att Fancy vill va FANCY!!!!!!

3 kommentarer:

  1. On the hot tamalee train! Chooo chooo!!

    SvaraRadera
  2. And your on it as well...

    SvaraRadera
  3. Jag har läst igenom hela din blogg nu och den är jättefin och spännande! Du är hur fin som helst.

    SvaraRadera