2009-02-05

Nu blev jag nervös...

Miss J skickade ett sms igårkväll om att hon började bli lite nervös för att vi ska uppträda den 3 april... och det är så klart vi vill pushade hon på. Jag som är ganska kvällstrött nu för tiden fick inte alls ihop ett och ett utan det var mitt i natten det slog mig att hon måste prata om nåt helt annat än vår sista gång. Joråsåatt...

KITTENVILLE NEWCOMER'S NIGHT, 3 APRIL 2009, JUDY'S, STOCKHOLM
Knicker Kittens välkomnar nybakta burleskstjärnor! I denna upplaga av Kittenville lämnar vi över scenen till nyfrälsta burleskentusiaster så att de kan få in en fot i branschen. Kom och njut av förförisk dans, spektakulära kostymer, mod, entusiasm - och glöm inte att du såg dem här först! Vill du uppträda? Maila så får du mer information!
Kvällen inleds med Påsk-Dr. Sketchy's
19:00-21:00.
Därefter Kittenville 21:00-01:00. Bra musik, goda drinkar, underbara gäster, fantastiska burleskartister!
Kommer du innan 21:00 kostar det 80:-, efter 21:00 kostar det 100:-.
Judy's, Närkesgatan 6 (porten bredvid Roxy, gamla Ugglan).

2 kommentarer:

  1. Jag kommer...ska bara kolla kalendern!

    SvaraRadera
  2. Kolla kalendern????? Det här datum ÄR din kalender! Du måste sitta längst fram med din rosalilanyårshatt!!!!!!!

    SvaraRadera