2015-04-28

Best product EVER!

Tack O.L.D-Linda Lindgren och Mrs Murphy för att ni har pratat så varmt om den här produkten. Och tack Anncy för att du köpte den till mig när du var i Tyskland. Mitt liv kommer aldrig mer bli sig likt!!!!  I LOVE MANHATTAN!  Det här läppstiftet klarar ALLA tester! Det går bara bort med olja! 


Det är mer som ett matt lipgloss men ser ut som ett läppstift på. Vill man har glans målar man på med den genomskinliga sidan... men läppstiftet går inte bort för det!


I lördags efter lunch målade jag på min MANHATTAN för första gången...

När jag kom hem mitt i natten efter en fest såg det ut så här! Fortfarande helt perfekt!


Det höll till och med sminkborttagningsmedel! CHOCKEN!

Men största chocken var ändå att vakna morgonen efter med ett läppstift på som inte smetat ut sig!
Åker du till Tyskland och går in i en superdrug/drugstore så KÖP KÖP KÖP! Finna i olika färger! Me wantz them all!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar