2015-02-28

Recension: eyeliner från Makiash

Tack vare Mrs Murphys workshop "Fab Face" fick jag chans att prova "Perfection Liner Jet Black" från nya sminkmärket Makiash. Ett svenskt sminkmärke av folk i modellbranschen. Kul! Att hitta den perfekta eyelinern är i klass med att hitta den perfekta mascaran eller perfekta lösfrallorna! Den här produkten är bra. Väldigt lätt att måla med. Lätt att få snygga kråksparkar i ögonvrån. Jag tycker tyvärr inte att den är snabbtorkande för att den gav mig lite märken jag fick ta bort med en tops. Nästa gång ska jag stå still och inte titta upp och ner så mycket medan den torkar. Men annars var jag riktigt nöjd med både lättheten att måla och hur länge sen sitter snyggt på! Och priset var ju överkomligt också - 150 kr på nätet. 





VOILA! FAB FACE MED PERFECT LINER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar