2015-02-28

Put on your FAB FACE honey...

- time to SHINE like that star you are.

I torsdags gjorde jag något roligt. Jag gick Mrs Murphys nya workshop "FAB FACE"! En 2.5 timmes workshop i hår, smink och styling. Till sin hjälp har hon en av sina Agents of Fabulousness, Pinup Delux. Du får ta del av bådas tips och tricks. Du blir bortskämd med en härlig goodie bag med produkter och rabattkoder! Och du får inspiration, pepp och champagne. Woman Power kort och gott! 

Alla hade olika hårresande sätt att fixa till sina frisyrer ;-) Vet inte vem som var skyldig till Anncys "den där Mary"-frissan?!?! 


Det ska vara kul att gå workshops. Och det var både koncentration och skratt. Jag och Madame blev imponerade av Mrs M:s "rull rull"-teknik av luggen. Men som synes inte lika lätt som hon fick det att se ut när hon demonstrerade. Jag ska öva, öva, öva!



Venturia som är en annan Agents of Fabulousness är utbildad frisör och kunde ge handfasta råd om hårstyling. 



Jag har haft en jobbig vecka och var dödstrött. Men jag lyckades ändå få till en tjusig stil med både sminket och håret. Kul att få prova en ny eyeliner av nya sminkmärket Makiash. Och att man fick ta med sig den hem. Recension kommer i annat blogginlägg!



Den här kursen är perfekt för dig som vill lära dig lite mer om hur du tar fram det lilla extra hos dig själv. Eller hur man maxar det lilla. Hur man tex lyckas med sin eyeliner, får pussäkta läppar eller hur man fixar Hollywoodhår. 



Tack Mrs Murphy! Vill du också lära dig hennes hemliga knep så håller hon nästa Fab Face 19 mars. Du läser mer och bokar HÄR. Och som min bloggläsare får du 50 kr rabatt om du uppger "FF". Have fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar