2015-02-02

Kurssugen? The Woman Power Package 1-2-3

En intensivkurs i tre delar hur du aktiverar varje inch av din Woman Power. En föreläsning i How to FEEL fucking freaking Fabulous, en praktisk kurs i How to SASS that ass, samt en workshop i konsten att älska sina former. Allt under ledningen av vår one and only Mrs Murphy - Agent of Fabulousness! Här anmäler du dig direkt hos Studiefrämjandet. 


DEL 1 
Mrs Murphy to the Rescue - How to FEEL fucking freaking fabulous… 

En föreläsning om hur vi sätter guldkant på oss själva och vår vardag samtidigt som vi på bästa sätt lustmördar Mr Jante (Jantelagen). Om varför vi kvinnor skall gå i high heels, vad ett par stockings kan göra för självkänslan och varför en korselett är bättre än långkalsonger på vintern. 
Men också en föreläsning om att hitta självkänsla och egenvärde då Malin Ehlin, kvinnan bakom varumärket Mrs Murphy, tar avstamp i den djupa depression hon hamnade i efter att ha blivit lämnad vid altaret av den enda person hon någonsin litat på och där ett pärlhalsband bokstavligt talat räddade livet på henne. 

DEL 2 
Mrs Murphy’s School of High Heels - How to SASS that ass… 

En kurs där vi får lära oss allt om livet på högre höjder men framförallt VARFÖR vi kvinnor skall gå i höga klackar, vilka hälsofördelar vi faktiskt har att vinna på detta, både fysiskt och psykiskt. Kursen inleds med en liten föreläsning om hälsa samt sko- och klackhistoria och därefter arbetar vi oss uppåt, bokstavligt talat. Efter dessa två timmar kommer du att kunna sväva nerför trappor och springa i dina högsta klackar. 

DEL 3 
Dangerous Dames by Mrs Murphy - How to LOVE your curves… 

En workshop i konsten att älska sina former. Vilka hälsofördelar vi kvinnor har att vinna på att gilla (och älska) det vi ser i spegeln och att bli bekväma med vår femininitet, något som kvinnor mitt i livet kan känna en viss förvirring inför. (Vem är jag nu, jag har fött mina barn, vem skall jag nu köra mig fin för, varför skall jag ens göra mig fin…?) Hur vi aktiverar vår femininitet utan att det blir en offerroll eller står i direkt koppling till någon annans gunst och tillfredställelse utan bara finns till för vår egen vinnings skull. Det är dags för ett återerövrande av får egen femininitet.



Stay fabulous darling... ’cause I know I will... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar