2012-11-03

Om kärlek kunde bota sjukdomar...


... skulle jag vara den friskaste människan. Kanske i hela världen? Hade nog kunnat få en kärleksöverdos!

Jag blir på riktigt rörd över den omtanke jag fått senaste veckan. Av irl-vänner, onlinevänner, familj och min chef. Jag tycker att jag berättar hur jag mår, att jag är öppen om mina problem. Men problematiken ligger väl i att jag "antar att alla förstått" och att jag  "inte vill älta problematiken". Och sen det här med humorn. Jag kan inte stänga av att jag måste skämta om allt. Det går per automatik. Det är ju ett försvar. En överlevnadsinstinkt. Och den dag humorn försvinner så är det nog för att jag ligger i kistan!


Jag har växt upp med att "ensam är stark" och försöker alltid lösa och göra allting själv. Men man blir starkare med sällskap! 


Jag vill bara tacka alla för alla råd, all pepp och all kärlek. Mitt hjärta svämmar över.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar