2012-11-11

Fars Dag



Jag är väldigt oprivat av mig när jag skriver om mig själv för att jag resonerar att alltid hjälper eller roar det någon. Men mina vänner och min släkt har inte bett om att bli omskrivna. Därför har kompisar smeknamn, familjen nämns knappt alls för att inte tala om att lämna ut killar som dejtar mig. För att göra en gammal familjegrollshistoria kort så träffade jag min farfar och farmor för första gången på nästan två år idag. Det var mitt val. Jag kände att om själen ska få frid så var det på tiden. Först åkte jag hem till Daddy Cool och sedan käkade vi alla god buffé på ett sunkhak i hans hoods en sista gång innan han flyttar därifrån.

 
Det var trevligt. Kändes som vanligt. Sist vi träffades var jag väldigt reserverad men då mådde jag också som sämst. Idag var ingen höjdardag hälsomässigt heller för jag sov till 12 och sov sen middag för att orka ta mig iväg och äta middag. Men det var det ju värt!
 
 
Roligt att Fars Dags-inlägget inte innehåller en enda bild på Daddy Cool. Glömde det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar