2012-10-24

Mustaschhatt, har du fått fnatt?

Jag hade med mig lite egen rekvisita till Marika. EN disktrasa med mustascher, Darth Vader och R2D2. 
 
När jag började sätta igång med pysslandet så visste jag fortfarande inte helt hur det skulle sluta. Jag började med att klä om ett diadem med svart band. Sedan limmades det fast tyg... och disktrasa ;-)
 
Disktraseresten var bra att ha när jag spillde lite thé... efter att Marika sagt att det är bra att plocka bort på bordet så att inte någon spiller ner sin hatt. Say what?!? ;-) 
 
Hur mycket jag än älskar Darth så insåg jag att han fick ryka för just den här hatten. Det blev inte rätt.  
 Men frågan jag ställde mig ungefär halvvägs var; varför valde jag en rolig disktrasa när jag hade all världens material och pimp att välja på? Kan jag inte BARA vara glamourös nån gång? Måste jag alltid vara så förbaskat rolig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar