2012-10-21

Hattworkshop hos Marika Smith


Tusen tack Marika Smith (i mitten på bilden) för en fantastiska workshop för Fancy Fatsthiontjejer! Speciellt tack för att panka jag fick go for free som grundare av gruppen.  Rörd, glad och tacksam!
 
Av allt material i hela världen hade jag med mig egen... disktrasa!!! A muschehatt is born!
Kia gjorde en fantastisk rosa skapelse. Och hon sa att hon inte är bra på att pyssla. Tänk om?!? 
Den andra perfektionisten i sällskapet (gissa vem som var nr 1) lockade fjädern med locktång! Både glitterfågel och blomma fick plats... jag gissar att hon går hem och pimpar med kristaller?!?
 Carin åkte från Kalmar för workshopen. Och det var det ju värt. Svart hatt med fjädrar och lovebirds.
Lovisa var den enda av FF-tjejerna jag inte träffat irl förut. Hon gjorde en röd sammetshatt med pärlor.
Anna gick därifrån med nåt annat än vad hon tänkt sig. Men tjusigt blev det med blommor, flor och fågel.
 Tittis skapelse var svart och mörkblå och lär passa till vilken festblåsa som helst!
Hela kreativa gänget i sina snygga hattar. Ingen den andra lik. Jag vet inte direkt om min levde upp till att vara "fancy"... men den var kul... och den var jag! ;-)
Några av bilderna har jag lånat av Marika men ändrat färgton/beskärningen på.


Tycker du att det här ser roligt ut och också vill gå en workshop? Kolla in hennes facebooksida http://www.facebook.com/marikasmithdesign för mer info och mer bildinspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar