2012-10-15

Hem&Villa




Spännande vecka då jag fick vara med om min första mässa då Nordic Design Collective(där jag praktiserar) var en av utställarna. Så himla häftigt att se en tom superlokal förvandlas till en samlingsplats av prylar till hem&villa.
 
Man känner sig nästan som konstnärer som ska fylla en tom canvas. Fast vår monter var grå och rosa. Vilket passade perfekt till våra vackra posters och färgglada prylar.

Hur kan man välja vad man vill ha... när man vill ha ALLT! Fattig som praktikanten är nöjde jag mig att köpa vykort för att rama in.

Ett utplock av det som såldes i vår monter. Filtar. Brickor. Underlägg. Skärbrädor.

Förutom en "vanlig" monter hade vi också en friggebod att inreda. Några få utvalda utställare fick chans att pimpa en friggebod på valfritt sätt. Vi målade vår grå och rosa och satte konsten i taket! Varsågod att lägg dig ner och kolla på alster från morgondagens designstjärnor!
 
Nöjd och glad över vykort från Tovelisa, Frau Furtenbach och Designklassiker.

Jag var ganska så snygg också. Och så var det snyggt jobbat att på två timmar tömma en monter och en friggebod!


Hej då mässan. Tack för den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar