2012-09-29

Redo för Fancy Fatshion klädbytet!!!


Packar för Fancy Fatshion klädbytet/loppisen imorgon (tack till Sofie som ordnat lokalen! Läs under event i gruppen så får du reda på när, var, hur).
I och med att min utmattning leder till förvirring har jag märkt upp påsar vem som ska ha vad av det de "paxat". Litar inte riktigt på att "jag kommer ihåg".
Trött el ivrig... jag rev ner statyn jag fått av Anni-Frid & Tärningen... men va inte oroliga folks jag lyckades rädda den viktigaste delen! ;-)
NU dags för skönhetssömn... man vill ju va på topp imorgon när man träffar alla härliga människor i min Fancy Fastshion grupp. Efter ett år är vi nästan 1700 medlemmar. Hur coolt är inte det? Många av dem kände jag ju redan irl. Många har jag lärt känna. Och så spännande kategorien härliga människor som man bara "känner online". Ska bli superkul att träffa dem på riktigt imorgon! Så jag laddar för att; träffas, kramas, skratta, sälja, fynda och antagligen svettas. Lät bli hett i dubbel bemärkelse när alla snygga fatshionistas ska trängas på samma ställe ;-)
 
PS: Don't you worry. Räven ska INTE säljas. Han vaktar högen och håller koll på kontanterna imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar