2012-09-30

Den stora Fancy Fatshion klädbytarsäljardagen

Wow vilken dag! Jag blir alldeles alldeles varm i hjärtat (och inte bara för att jag hade värmeslag)  och matt i knäna (och inte bara av utmattning) av att se så många härliga tjejer i en och samma lokal. Att äntligen få chans att träffa tex Maja och Smaragden som jag hittills bara "känt" online. Det var 55 som tackat ja, och 19 kanske på eventet. Jag tappade räkningen irl hur många vi var :-D Jag försökte va paprazzi och ta actionshopts men upptäckte efteråt att det var så många som aldrig fastnade på plåten :-( Undra om det var hundratals eller tusentals kläder i lokalen?!? Jag har sagt det förut, skönt att inte vara ensam om felköp!
Ett STORT tack till Sofie som ordnade lokalen. Och också tog på sig att kånka de överblivna jag-vill-inte-ha-längre-grejerna till Myrorna... lär bli ett par vändor ;-)


 
 
 
  
Jag shoppade för 115 kr och fick då tre toppar, en scarf, en väska, ett par handskar och tre fågelhalsband. Och så fick jag in 800 cash! Yeah

3 kommentarer:

  1. Jag har precis sammrandiga top, men grön. Köpt på loppis!

    SvaraRadera
  2. Hihi, då måste jag ha med mig min till DK när vi ses :-D

    SvaraRadera
  3. Ja, helt klart, så kan vi gå i takt brevid varandra med armarna vid midjorna och plutmun.

    SvaraRadera