2012-07-26

Ljuva loppisrunda - söndag i Sigtuna

Kid you not. Min morgon började så här. Friade nästan... men Madame är ju redan gift ;-)
Morgondopp. Lika skönt att bada idag. Men jag BADADE. Arvid DOPPADE sig. Sigge fegade!
Och sen var det dags igen... Först Roslagsstoppet! Sen gofika hos Mårten i Sigtuna!

Vi hade fyndat en liten present till Pralinen med tanke på hennes stora svampkunskap ;-)
Living her dream... Självklart kunde jag och Madame B inte motstå att fynda ;-)

Haha, älskar de här bilderna. Man. Talar. Tydligen. INTE. Samma. Språk ;-)
Efter gofikat blev det en lång kvällsprommis i skogen. Guidad tur! 
 Bilden tagit INNAN supersnarken. Det var som om något övernaturligt ljud kom ut från min kropp och väckte mig. Som en utanför kroppen upplevelse. Monsterljud. Och monstruöst kul! Det tar på krafterna att loppa!!!

Trots att vi var "mätta på loppis" blev det en del fynd. Speciellt tack till Fröken Pralin!

Tack värdparet Christine och Arvid och charmören Sigge för att jag blev bortskämd på Le Stuga de Bijoux. Extra tack till chauffören som aldrig klagade trots att loppisbilen blev allt mer full ;-) Och tack till Teresie och Mårten för sällskap, gofika och guidade skogspromenaden. Själen mår bra nu av all lantluft ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar