2012-07-26

Ljuva loppisrunda - lördag

Helgen som jag sett fram emot länge är här (sedan jag och Christine började planera för att Arvid skulle skaffa körkort ;-)! Bijouxarna bjuder på loppisrunda och landbesök på Le Stuga de Bijoux. Yeah! Många små grodor att pussa för att försöka hitta min pris har också utlovats efter grodinvasion! Jag är redo för fancy fynd... och skratt!!!
Vi fick inte bara en utan två roadtripcrashers ;-) Fröken Pralin skulle till Mårten i Sigtuna och vi tog samma morgontåg. Men då han fick fel på bilen hakade hon på oss. Rätt beslut!
Har ni hört nåt så gulligt förut? Madame B köpte två "mysrysare" ;-)
Sen mötte vi upp Mårten i Märsta. Här var det killarnas tur att storfynda. Kostym. Shorts. Och stugan fick en teakspegel för en hunka! En hunk i sällskapet fick modellförfrågan... ;-)

We. Need. Food. Älskar bilderna på killarna. Wtf?!? Sura miner? Inget bordsskick alls ;-)

På tredje stoppet var ingen hemma. What 2 do? Ärliga fyndare la pengar under en sten på trappen!

En. Två. Tre. Och en övervåning!



We. Are. Here. Och fick visst Pralinen och Munspelaren med oss ;-)

Vilken tur med vädret! Vilken kväll! Vilken grill! Vilket sällskap!
 Jag har upptäckt att jag älskar att bada. Eller simma. Frihet. Ska anteckna det ifall jag glömmert! ;-)

Gick igenom dagens fynd. Fatta att jag fick 6 underbara äppelglas för en tjuga!
Blev en tidig kväll. Redan vid 11 drog jag mig tillbaka till "min" stuga. Sov som en prinsessa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar