2012-07-28

Killar kan gilla tjocka tjejer!?!

Igår när jag satt på pendeln klev det på två tonåriga sportiga tjejer.
De pratade killar.
Så klart. När pratar vi tjejer inte om dem? ;-)

Den ena hade berättat för en kille att hon ville gå ner i vikt.
Så klart. När pratar tjejer inte om det?
Killen hade tydligen blivit upprörd för att han tyckte att hon var fin.
Så klart. När tycker killar inte det?
Men då kom det... slutklämmen... Att killen gillade STORA tjejer. 
Såna. Med. Hängmage.
Tjejerna. Var. I. Chock.
Och jag log för mig själv. I den åldern hade jag heller aldrig kunna trott det :-)

2 kommentarer:

  1. Ett under att man överlevde tonåren med de snedvridna tankarna och idéer man hade!

    SvaraRadera
  2. Haha - jag minns en av de forsta killarna jag nansin var med - jag var 17 ar och kande mig fulast i varlden. Han smekte mig pa magen och sa "du har sa himla fin mage" Jag svarade som jag trodde att jag borde svara: "det ar du nog den enda som tycker". Han skrattade och sa "nej, det tror jag inte". Synd att det skulle ta 13 ar till innan jag forstod att han hade ratt... Kram

    SvaraRadera