2012-07-28

Bikinibildschocken!

BILD LÅNAD AV http://lindamariie.blogg.se/ DÄR DU KAN LÄSA HENNES EGET INLÄGG

För mig är det fascinerande att en bikinibild av en helt vanlig tjej får 70 000 facebooklikes, tusentalsmail, kommentarer och delningar. Förstå mig rätt, jag tycker Linda-Marie är en knock out! Bilden är superhärlig! Hon är en svensk sommardröm! Men den stora exponeringen av bilden beror ju på att världen inte är vana vid att se riktiga kroppar. Vanliga människor. Och hur sorgligt är inte det? Jag omger mig ju med massa kurviga kvinnor som vågar visa sig, att jag faktiskt glömmer bort hur provocerande många tycker att det är med en kropp modell lite större på stranden. Och hur mycket mod det ibland krävs för att våga.
Linda-Marie är lokalreporter. Jag har en känsla av att hon kommer tillhöra dem som förändrar världen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar