2012-06-08

Tänk om...

Tänk om jag aldrig vågat flytta till London.
Då hade jag aldrig lärt känna Elin vars rum jag tog över i London.
Hade jag inte känt Elin hade jag inte lärt känna Linda och tagit över henne som vän i London.
Och jag hade aldrig träffat Martin.
Och hade jag inte lärt känna Marty hade det inte funnits något LV-gäng för midsommaren
för 5 (?) år sen hade aldrig blivit den samma.
Då hade jag inte citerat favvoscenererna i Love Actually med Flick varje gång vi hörs.
Hade jag inte flyttat runt i London hade jag aldrig hamnat i samma lya som Camilla.
Då hade vi inte suttit här typ 7 år senare och planerat hennes bröllop nästa år!

Tänk så mycket roligt jag hade missat om jag inte vågat ta språnget när jag erbjöds chansen till jobb i min favoritstad. Så våga du med... du har allt att vinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar