2012-04-27

Trendspaning med Pralinen

Jag och Fröken Pralin körde en trendspaningsrunda på XLNT. Jag älskar ju mjuka material. Och gillar flamingos. Men kanske inte på en klänning som mest ser ut som ett nattlinne. Och sen blusen som Pralinen liknande vid en halsduk ;-) Så nej, inget fick följa med hem denna gången heller. Men det är alltid lika "roligt" att titta ;-)
Ida hade tipsat i gruppen på lite fina kläder på HM:s vanliga utbud. Tyvärr passade inte den fantastiska sommarklänningen en storbystad tjej :-( För dig som har mindre byst rekommenderar jag den! Det gick i kors i ryggen. Så fint! Dock kände jag mig inte lika fin i tunikan/strandklänningen (finns i olika färger/mönster). Kände mig som en draködla... redo att fälla upp kragen (om man nu kan ha kragen UNDER armarna?). Nope. Not for me. Och det hade nog ingenting med min storlek att göra utan snarare min wacko fantasi ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar