2012-02-27

"Du kanske inte gillar hår?"

För några år sen träffade jag en Pingpongkung på Trädgården som jag bara hade tänkt ha lite "kul" med. Trots att jag tyckte att han var (är) nåt av det finaste jag sett trodde jag liksom att jag lärt mig stå emot frestelser. Jomenvisst... 
Jag visste att det var seriöst för mig när jag hör mig själv säga typ det smartaste jag någonsin sagt i mitt liv;
-När vi sågs hade jag ju uppsatt hår. Och nu har jag ju utsläppt. *dramatisk paus* Och du kanske inte gillar hår???
WTF!!! Vad för hår? Va fan pratar jag om? Kroppshår eller?
Hans stackars förvirring var otroligt gullig för vad skulle han svara på det? Svaret blev i alla fall att han gillade hår. Haha.
Nu i helgen när jag, Tickamobster och Madame hade kul i peruker blev en av mina karaktärer "Bergstrollet". Och jag förstår om hon nedan ställt den frågan för hon ser ut att vara GJORD av bara hår! Inte en tjej som släppte ut sitt vanliga axellånga hår ur en knut. Japp. Ibland vill man slå knut på tungan ;-)

Fast jag lyckades få till en schysst perukbild också. Kanske blir det burlesk på Burkläsk i den här?

3 kommentarer:

  1. Alltså jag har svårt att hålla sig för skratt när jag ser Bergatrollet skymta bakom det enorma håret!! Ha ha ha!! Den går det ju att skrämma småbarn med!!

    Å andra sidan passar den andra peruken dig väldigt bra. Märkligt hur den ena kan få dig att se ut som pompripossa och den andra som betty ;).

    SvaraRadera
  2. Vi får se vilken färg och modell som passar dig bäst... Ser mest fram emot att se dig i den blonda :-)

    SvaraRadera
  3. Cutie pie :)

    SvaraRadera