2012-02-26

AMAZING weekend!

För att fira att Tickamobster kom och hälsade på mig i hufvudstaden bjöd jag på brunch. Brunch med mustascher och prickar (förutom pancakes, scrambled eggs n bacon!). Och härliga tjejer i form av Madame, Nugget, Linda Lady (Pralin, we missed u!).
Steg 1: välj en fingermustasch
(det visade sig vara svårt att välja)
2. Posera!
3. Posera mera!
4. Shop til u drop!!!
 
Fast allt secondhand är ju inte särskilt fancy. Nån som blir sugen på sparbössan?
Secondhandtanterna... utan böcker denna gång ;-)
Att gå i kyla från fridahemsplan till hötorget tar på krafterna. Så en sugarrush!
Efter en sockerkick tog vi ett varv på PUB som har typ världens finaste grejer!
Mått. Som Babuschkor. VILL. HA!!!
 
Jag tar allt på bilden tack!
Såg inte fram emot att komma hem och ställa mig och diska.
Men det hade Nugget redan gjort när hon smet ifrån rundan tidigare. GULLE!!!
Så jag packade upp mina få fynd (45 kr toti)

Och började posera med mina mustascher Carin släpat med sig!
Och så blev det perukprovning OCH GAPSKRATT!!!
Kvällen ägnades i myskläder framför mello. 
Vi tyckte båda att lammköttet Danny var aaaamazing ;-)
Dagen efter var vi uppe i tid för att hinna en sväng på stan och luncha på Hurry Curry.
Och ta den här bilden. Finn två fel? ;-)
Kom snart tillbaka Carin!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar