2012-01-31

Loppoholic?

Jag var på uppföljningen av stressgruppen. Oh boy! En av tjejernas destruktiva beteende triggade mig så pass att jag blev helt varm (tom knallröda öron!) och uppeldad. Det sköna är att jag kunde tala om det. För det var med all välmening. Jag var inte ensam om att reagera. Men jag vet inte vad eller varför jag reagerade SÅ starkt. Om jag vill rädda henne eller var rädd att hamna tillbaka där hon var. Det + en massa massa goda skratt gav mig huvudvärk!
På väg därifrån ser jag en buss det står "Ropsten" på och bestämmer mig för att va spontan och åka till Myrorna. Hm... tur jag inte lockade dit Madame på vår loppisrunda för fynden var inge märkvärdiga. Utökade Zoo-familjen med två glas i mindre modell a 5 kr/st.
Fler prylar hittade sin äkta maka! Fast på min lokala Stadsmissionen!
Visste inte att den fanns i genomskinlig modell :-)
 Och så en STOR grön skön skål!!!

Japp. Lite loppisfyndande gör livet lättare. Loppoholic. That is me!

5 kommentarer:

  1. ooh den gröna stora skålen, jag har en likadan fast liten :D Det är såå fin färg!! Fan hatar att bo här, sämsta loppis staden.Hittar aldrig något nu för tiden!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha en stor fin grön skål. Ååååh. :D

    SvaraRadera
  3. Åh så fina de var! Här finns kameraaffischen:

    http://www.etsy.com/listing/78866678/retro-print-vintage-camera-print?ref=af_you_favitem

    SvaraRadera
  4. Åh tack, borde gissat att det var från Etsy! Ska genast spana in... och kanske beställa!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Home mole removal can work well for those who have moles that bother them as
    long as the are not a typical moles. Touching your chin frequently will transfer these germs
    and dirt to the chin area which may result in acne on chin.
    The essence of natural mole removal is the use of herb
    and folk remedies.

    Here is my webpage how to get rid of acne

    SvaraRadera