2011-12-29

Jultradition jag gillar!

I dubbel bemärkelse är att bjuda över Cicci & Co på köttbullsmacka i mellandagarna. Dels för jag gillar köttbullar och rödbetssallad. Men mest för att jag gillar familjen.
 Jag får mer plats i köket nu men det blir trångt med fullt bord :-D
 Det dröjde inte länge innan Isa hittade PRESENTERNA under julgranen (dagen till ära även pimpad med polkagristänger... eller pepparkaksstång som jag sa tusen gånger?!?)
Jag tror julklapparna gjorde succé hos alla i familjen liten som stor.
Jag blev iaf glad för min! Gissa vad det ska gå till???? ;-)
 
Och den börjades det provas masker. Oh boy vad jag skrattade!
Och kidsen med! Mini-Marilyn och "Monstret" (Charlie Chaplin alltså)
Lite svårt att få till en bra gruppbild bara. Precis som på julafton.


Isa var ju adorable som både Mini-Marilyn och Mini-Audrey!

Vi andra såg halvt om halvt galna ut!

 Fast Anders var snygg i ALLA masker! Han insåg att de var bra att ha på sig för att kunna ta en tupplur i smyg på soffan ;-)

När gästerna gått hittade jag Barbapappa tupplurandes i hörnet!
See u next year folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar