2011-12-29

Burkläskbilder av Bernie Gogo

Ja, det suger att jag missade ett tillfälle att få uppträda och även få foton tagna av världens bästa burleskfotograf Bernie Gogo. Men alla andra burläskiga brudar var ju burkläskbombshells så jag måste ju bjuda på dessa bilder. Enjoy!
Lady Francescca har velat ha egen klubb så länge jag känt henne!
 
Marie Antoinette gjorde konferencierdebut!

Oh, what a lady!!! Som ett fint paket!
Jolie Etoile var också en av klubbarrangörerna.
Min fona danslärarinna Duchess Dubois
Adoria Amoria som började med burklesk... pga MIG!
 
Lola van Dyke. Seriously?!? Seriously!
Lady Rah-Rah på scen igen.
Miss Diamond och hennes hooters ;-)
Lacy Sugars har jag aldrig sett på scen i solonr.
Och the smoking hot Sindy Volkano back onstage!
Gräjt worls burläskisar!!! Sad I'm missed it!!!
 
Alla fantastiska bilder är tagna av Bernie Gogo. Gilla hennes facebooksida här om du vill se mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar