2011-11-01

Melodifestivalen 2012

bild lånad från svt.se
Biljetterna till nästa år Melodifestival är släppta. Programledarna är presenterade (kan bli intressant). Namn på vissa artister börjar läcka. Konstig känsla. Under flera år var melodifestivalen eller "MF" eller "Mello" som jag kallade det en del av mitt levebröd. Ett slit som nästan tog knäcken på mig periodvis. Och nu är jag inte längre en del av den världen. Och jag saknar det inte heller. Kanske det mest förvånande? Allt det man trodde man ville ha av livet är inte längre viktigt. Jag väljer inre frid framför "årets kändisfest". Och jag kan skapa ljuv musik på egen hand... Eller ta fram yogaskivan ;-)

När jag ser den HÄR bilden gör det ont i mitt hjärta. Hon ser så snygg ut, men det är en så utmattad tjej :-(

Och varför gjorde jag så HÄR? Varför va inte jag värd det bästa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar