2011-03-12

VIP-peoples

Jag försöker ju att inte blanda in mitt jobbjag på bloggen. Men jobbet påverkar ju mitt privatliv. Jag har slitit ärslet av mig och sett till att andra får gå på sändningen av Melodifestivalen och på Efterfesten. Efterfestbiljetterna är åtråvärda och det är få människor som blir "VIP-peoples". Jag hade kunnat ta det sista VIP-bandet men jag gav det till nån jag tyckte behövde det mer.
Och det är sånt här jag funderar på nu. WHY? Varför är inte JAG värd det bästa? Det innebar att jag fixade för alla andra men det slutade med att jag inte kom upp på VIP-hyllan och kunde umgås och fira med mina kollegor. Istället gick kvällen åt till att leta efter folk att umgås med (var jättekul att hänga med Madelin och speciellt roligt när det visade sig att hon är kompis med en fd kollega till mig).
När jag irrat omkring ensam lite för längre kände jag bara "Varför ska jag leta efter folk att umgås med... de ska ju leta efter mig!". Så jag gick hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar