2011-11-13

Fancy Fatshion miniklädbyte

Vilken succé min facebookgrupp Fancy Fatshion är! Nästan 200 medlemmar och så mycket snygga kläder som fått nya snygga ägarinnor! Vi har ju haft en stor klädbytarsäljardag hemma hos mig och det planeras för fullt för en till i december. Men jag, Bettie och Anna hann med en egen liten klädbytarträff. Som synes VÄLDIGT NÖJDA!
Förutom världens bästa klädbyten (alltså kolla hur snygg jag blev i den svarta blåsan) så provades det peruker! Vilket blev förvirrande när både jag och Bettie bytte profilbiler på fejjan och inte fattade vem som var vem ;-)
Korsetter! En gillade jag. En gillade jag inte. Bröstlimpa är inget jag eftersträvar ;-) Men kjolen. I love, love, love!!!
 
Och så lite lack och läder ;-)
Annars blev jag lite kär i en en rävkostym... Tyvärr var den för liten för att prova.
Tack för middag, kläder, peruker och många många skratt!!!

2 kommentarer:

  1. Åh, du var jättefin i den svarta enaxlade klänningen! Den röda var jättefin, är den din? / Cissi
    Systerdysterciliat.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Den blommiga var Betties.
    Den gråa tröjan under Annas kofta var från mig.
    Sen kom jag hem med en klänning och en kofta till :-)

    SvaraRadera