2011-11-10

Budskap?

Mia bjöd med mig på föreställningen "En jojobantares bekännelse". Kändes lite passande med tanke på hur våra viktproblem fick oss att lära känna varandra för tio år sen ;-) Men... det blir konstigt att se en föreställning där någon gått ner i vikt utan att tala om hur... för att sedan se på postern att Itrim är "stolt sponsor". Jag vet inte. Smakar lite bittersweet för mig. Tyvärr. Men jag fick en del skratt. En del träffsäkerhet. Men mest skrattade jag MED Mia. Skön känsla att känna att jag lämnat det där stadiet. Vikt och viktproblem är inte längre fokus i mitt liv!
På promenaden genom stan gick vi förbi denna affisch. Vad står den för? Vem satte upp den? Men kändes passande.
Annars fick jag ett gudomligt budskap på t-banan. Jag lät visitkortet från jesus sitta kvar...
 
För några veckor sedan hittade jag denna passande reklam med tanke på att jag letar efter inre frid... a.
Kommer dock inte bli en flitig kyrkobesökare. Men lite roligt att jag kan se "frid" överallt.
Både i själen och på reklampelare på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar