2011-08-14

Gamla modellbilder aka gamla synder

Gick igenom bilder på min gamla datorn och hittade några godbitar INNAN mitt burleska liv och leverne! Hur fin bilden än är så blev mina ätstörningsproblem värre än någonsin strax efteråt. Så sorgligt att jag inte fattade DÅ hur fin jag var! Och så skrämmande att man inte är nöjd trots att man är på O M S L A G E T på en tidning!
Efter min första ätstörningsbehandling medverkade jag ett reportage i Vecko-Revyn som ett steg i att acceptera-mig-själv-som-jag-är-processen! Jag tror fortfarande inte mamsen har läst den här tidningen. Hon TOKVÄGRADE. Jag var TOKIG redan på den tiden ;-) Men vi skulle bara vetat att jag sju år senare skulle visa ännu mer hud på scen :-) Jag ser dock det som något positivt med tanke på att tjejen på bilderna knappt vågade visa sig på stranden eller i sängkammaren!

PS: Skönt att jag blivit så gammal och förståndig att jag gett upp tankar på att bli smal med piller ;-)

1 kommentar: