2011-07-03

Nån har visst snott mig som bästa kompis!

I och med att jag varit Fröken Pralins bästis i typ 13 år och numera också är Prinsessans "bästa kompis som är en vuxen" så ville tjejerna komma och hälsa på själva utan Bagarn. De kom vid lunch och vi begav oss genast ner till "Smedis" som jag invigt några dagar innan med grannen.
Jag jobbade på d-vitaminerna, luktade kokosolja och åt kötbullsmacka
(och höll på att svettas ihjäl!!!)
På kvällen gjorde vi oss fina och introducerade Prinsessan för vår favoritrestaurang. Vi pustade ut när hon också gillade maten! Jag tror hon tyckte det var lite häftigt att gå gå på en cool japansk restaurang.
Sen hängde vi i min soffa och käkade jordgubbar och kollade på inspelade SYTYCD. Prinsessan är nämligen en blivande dansstjärna. Kom ihåg vart ni hörde det först!
Dagen efter saknade jag dem på en gång efter de åkt :-(
Fast jag sov lite middag. Jag och Pralinen hade suttit uppe och nattsuddat till tre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar